- Деталі
-
Створено: Четвер, 28 лютого 2013, 10:50
-
Автор: Адміністратор
-
Перегляди: 24673
Комунальний заклад загальної середньої освіти “Луцький ліцей №26 Луцької міської ради”
Історія
Навчальні заклади чимось нагадують людей: у кожного свій рік і місце народження, своя адреса, своє власне ім’я і навіть батьки.
1 вересня 1993 р. – день народження загальноосвітньої школи №26. У цей день відкрились гостинно двері для 1712 учнів. Всього в школі було 57 класів і вони працювали в 2 зміни.
Успіх справи завжди і в усьому вирішують люди, їх наполеглива праця, творчі пошуки. Із перших днів існування школі поталанило на педагогічні кадри, у першу чергу на директора Гнатюка Дмитра Олексійовича.
Це завдяки його зусиллям та відданості справі школа жила, ставала на ноги, росла й міцніла. Поступово зміцнювалася навчально-матеріальна база закладу, збільшувалася кількість учнів.
У 2003 році наказом Міністерства освіти і науки України №189 заклад реорганізовано у навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26-ліцей”, розпорядженням міського голови від 16.09.2009 р. №46/3 – у комунальний заклад “Луцький навчально-виховний комплекс №26 Луцької міської ради Волинської області”.
У вересні 2016 р. новим директором навчально-виховного комплексу призначено Леуша Івана Олександровича.
Відповідно до рішення 33-ї сесії Луцької міської ради від 27.07.2023 комунальний заклад «Луцький навчально-виховний комплекс №26 Луцької міської ради Волинської області» перейменовано в комунальний заклад загальної середньої освіти «Луцький ліцей №26 Луцької міської ради"
Структура:
- школа І ступеня (1-4-і класи): у 34 класних колективах навчається 969 учнів;
- школа ІІ ступеня (5-9-і класи): у 30 учнівських колективах здобувають освіту 852 школярі;
- школа ІІІ ступеня (10-11-і класи): 181 учень у ліцеї з поглибленим вивченням економіки та права в шести класах.
Всього у закладі навчається 2002 учні.
Матеріально-технічна база
- 57 навчальних кабінетів, у тому числі хімічний, біологічний, фізичний (з повним комп’ютерним забезпеченням), 3 математичних ( 1 – кімната-музей імені М. Кравчука), 2 кабінети інформатики; 2 мультимедійних кабінети
- 1 танцювальний зал
- актова зала на 250 місць
- 1 медичний кабінет
- 3 спортзали (2 – у молодшому корпусі )
- 1 їдальня
- бібліотека
- басейн
Педагогічний колектив та персоналії
Кількість учителів: 150
- Леуш І.О., директор ліцею
- Гнатюк Д.О., заслужений працівник освіти України, лауреат премії Сороса
- Коць Т.Г., учитель математики, заслужений учитель України
- Байло Л.В., учитель української мови та літератури, нагороджена нагрудним знаком МОН України "Василь Сухомлинський"
- 11 відмінників освіти України
- учитель-методист - 45
- старший учитель - 38
- вища кваліфікаційна категорія – 112, І – 10, ІІ – 13, спеціаліст - 15.
Пріоритетом у педагогічній діяльності ліцею колектив учителів визначив:
- подальшу реалізацію проблемного питання методичної роботи «Використання сучасних освітніх технологій в освітньому процесі як важливого чинника створення успішного освітнього середовища»;
- удосконалення організації освітнього процесу, науково-методичного забезпечення, упровадження нових стандартів освіти, сучасних інформаційних технологій, інноваційної і освітньої діяльності педагогічного колективу;
- пріоритет особистісного змісту освіти; створення умов для отримання кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям, індивідуальним особливостям; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування її ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності через включення кожного здобувача освіти в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення, профільного навчання; формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів з метою реалізації єдиних підходів в організації освітнього процесу щодо впровадження нових стандартів освіти;
- забезпечення належних умов для формування індивідуальних освітніх маршрутів учнів ліцею в умовах допрофільної та профільної освіти; системної роботи щодо виявлення, підтримки та розвитку різних типів дитячих обдарувань; корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають труднощі в розвитку та навчанні;
- сприяння організації дистанційної освітньої діяльності учнів в умовах індивідуального навчання й для позаурочної консультативної роботи педагогів;
- підвищення ефективності дослідно-експериментальної роботи;
- проведення науково-методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду;
- удосконалення кваліфікаційного росту педагогічних працівників;
- системний підхід до управління виховним процесом ліцею, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація концепції громадянського виховання особистості;
- удосконалення рейтингової оцінки діяльності учнівського колективу;
- забезпечення підтримки і педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами;
- оптимізація системи психологічного супроводу освітнього процесу в ліцеї, створення умов для фізичного розвитку особистості, пропаганда здорового способу життя;
- забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників освітнього процесу;
- досягнення ефективності роботи ліцею щодо організації діагностико-профілактичної просвітницької роботи закладу, сім’ї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правоопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів; упровадження різноманітних проєктів у життя, попередження та корекція агресивної поведінки;
- розробку системи активного включення сім’ї в процес самовизначення самореалізації учнів;
- створення умов для безпечного навчання, виховання та праці всіх учасників освітнього процесу.