шаблоны joomla 1.7

Ви тут: ГоловнаПравовиховна робота

Поговоримо про серйозне

22.09.22 нові емоції, нові враження, багато спілкування. Цікаво, змістовно, повчально. Зустрічі з представницею ГО "Знати, щоб жити" Анастасією Ойович проведено у 5-Д класі та 7-Ж класі. З п'ятикласниками поговорили про дружбу, а ось із учнями 7 класу підняли питання про сімейні цінності, відносини із батьками. 

 

Знати, щоб жити!

2 дні ( 19.09, 20.09) плідної співпраці з Анастасією Ойович ( ГО "Знати, щоб жити"). Години спілкування проведено у 5-к класі на тему "Відносини з батьками", 7-к класі "- Лихослів'я ", 5-з та 5-а класах на тему "Дружба". Цікаво, пізнавально, змістовно.

    

Нецензурна лексика у шкільному віці

А ми продовжуємо співпрацю з ГО "Знати, щоб жити". 16.09.22 у 6-з класі ( класний керівник Кишлали Т.А) говорили про "брудні слова". У шкільному віці проблема нецензурної лексики стоїть дуже гостро! В очах підлітка лихослів’я є проявом незалежності, здатності не підкорюватися заборонам, символом дорослості. Крім того, це знак мовної приналежності до групи однолітків, мовної мови, іноді, навіть, наслідування молодіжним кумирам: телеведучим, акторам, співакам. Лайка, як і хамство, – зброя невпевнених у собі людей, грубість дозволяє їм приховати власну вразливість. Така людина викликає до себе лише співчуття. Не треба також забувати, що життя показує багато прикладів, коли лайка, лихослів’я стають початком шляху до ще більшого зла. А сучасному світові потрібні успішні люди, здатні змінити його на краще. «Заговори, щоб я тебе побачив», – не випадково казав древній мудрець Сократ, бо лише зі слів можна зрозуміти, яка людина перед тобою.
 
 

Булінг. Причини. Наслідки. Застереження

15.09.22 у 8-А кл. (класний керівник Щегельська Л.В.) та 8-Б кл. (класний керівник Степасюк Н.К.) проведено години спілкування з елементами тренінгу на тему " Булінг. Причини. Наслідки. Застереження". Бесіди, які провела представниця ГО "Знати, щоб жити" Анастасія Ойович, спрямовані на те, щоб надати учням інформацію як розпізнавати "булінг" та "конфлікт", протистояти різним видам насильства, активізувати процес становлення кожного учня як творця і проєктувальника власного життя, формувати дружні стосунки між учнями, почуття гідності, гордості та поняття честі у стосунках, розвивати навички запобігання виникненню насильства в ліцеї, серед однолітків. Також було наголошено на аспектах юридичного захисту та психологічної допомоги.

     

ЗНО 2015